dijous, 10 de març del 2011

POLLASTRE A LA LLIMA

Sempre que vaig a un restaurant xinés m'agrada provar plats diferents però n'hi ha un que sempre demanem i és el pollastre a la llima. Tot i que és una recepta molt senzilla, és un plat que m'agrada molt i per aixó he decidit  compartir-lo amb tots vosaltres. 





Ingredients:

- 1 pit de pollastre en filets
- 1 ou 
- Pa ratllat 
- sal

Salsa de llima

- 3 cullerades soperes de sucre
- 1 tassa caldo de pollastre (225 cc.) 
- 1 cullerada maicena 
- el suc d'una llima 
- sal 
- 2 rodanxes de llima fines 
- 2 cullerades oli

 Preparació:

Primer es comença preparant la salsa. S'escorre el suc d'una llima gran o dos menudes i s'aboca a un bol. S'afig la maicena al suc de llima i es remou fins que es desfaça. Després s'afigen la resta d'ingredients: el sucre, un pessic de sal i el caldo de pollastre i es remou tot bé. En un casset es calfen dos cullerades d'oli i s'afig la barreja anterior amb les 2 rodanxes de llima i es deixa coure aproximadament 20 minuts fins que la salsa quede espessa. 

Mentres, es preparen els filets de pollastre empanats. Primer s'assaonen els filets de pollastre, es passen, primer per ou batut, després s'arrebossen amb pa ratllat i es frigen en abundant oli. 


Quan el pollastre ja estiga preparat es talla a tires i s'arruixa amb la salsa de llima al gust. El millor acompanyament per a aquest pollastre seria un arròs basmati amb espècies o uns tallarins amb salsa de soja però com nosatres ens ho vam mejar per sopar, i no voliem un sopar pesat, ho vam acompanyar d'una ensalada verda amb diferents encisams. Deliciós!




BON APPÉTIT

                                           *** 

POLLO AL LIMÓN

Siempre que voy a un restaurante chino me gusta probar platos diferentes pero hay uno que siempre pedimos y es el pollo al limón. Aunque es una receta muy sencilla, es un plato que me gusta mucho y por eso he decidido compartirlo con todos vosotros. 

Ingredientes:

- 1 pechuga de pollo en filetes
- 1 huevo 
- Pan rallado 
- Sal

Salsa de limón

- 3 cucharadas soperas de azúcar
- 1 taza caldo de pollo (225 cc.) 
- 1 cucharada maicena 
- El zumo de un limón 
- Sal 
- 2 rodajas de limón finas 
- 2 cucharadas aceite

 Preparación:

Primero se empieza preparando la salsa. Se escurre el zumo de un limón grande o dos pequeños y se vierte  en un bol. Se añade la maicena al zumo del limón y se remueve hasta que se deshaga. Después se añaden el resto de ingredientes: el azúcar, una pizca de sal y el caldo de pollo y se remueve todo bien. En un cazo se calientan dos cucharadas de aceite y se añade la mezcla anterior con las 2 rodajas de limón y se deja cocer aproximadamente 20 minutos hasta que la salsa quede espesa. 

Mientras, se preparan los filetes de pollo empanados. Primero se sazonan los filetes de pollo, se pasan, primero por huevo batido, después se rebozan con pan rallado y se fríen en abundante aceite. 


Cuando el pollo ya esté preparado se corta en tiras y se rocía con la salsa de limón al gusto. El mejor acompañamiento para este pollo sería un arroz basmati con especias o unos tallarines con salsa de soja pero como nosotros nos lo comimos para cenar, y no queríamos una cena pesada, lo acompañamos de una ensalada verde con diferentes lechugas. Delicioso!



BON APPÉTIT

6 comentaris:

  1. aixo te una pinta genial...y estic segur que mes bo que al xines...garcies!
    petons

    ResponElimina
  2. Te ha quedado estupendo y seguro delicioso, esa receta tambien la uso yo y es riquisima.

    ResponElimina
  3. Es veu boníssim, no pareix complicat de fer, ho intentaré este cap de setmana. Besets

    ResponElimina
  4. A mi tambien me encanta el pollo al limón!. Fijate que cuando he leido el titulo he pensado que era lima!, y me has dado la idea de hacerlo con ellas la proxima vez!!!
    Delicioso preciosa!!!!
    Feliz fin de semana y besitos!!!!!

    ResponElimina
  5. -¿Como haces para que se te quede tambien el rebosaooooooooo?

    ResponElimina
  6. Esta receta es genial...aqui en mi casa seria todo un exito...pues las recetas de los chinos les encantan.La proveré prontito¡
    besos.

    ResponElimina