dimarts, 10 de maig del 2011

SOPA DE MADUIXES

Moltes vegades utilitzem receptes que hem vist en altres blocs i que ens servixen de font d'inspiració. Fa un mes tenia un sopar en casa i després d'un menú copiós volia fer unes postres lleugeres. 
Eixa mateixa setmana Silvia, del bloc Mi dulce tentación, havia preparat una sopa de maduixes molt interessant i em va paréixer una recepta perfecta per a l'ocasió. 
Com ja he dit abans, aquesta recepta la vaig fer fa un mes i no tenia pensat publicar-la fins que vaig veure al bloc de Silvia que volia sortejar el llibre que acaba de publicar amb els seguidors que publicaren una recepta seua. Aquesta és la primera que publique de Silvia, però no serà l'última perquè en té tantes delicioses...



Ingredients: 

- 300 gr de maduixes
- 50 ml d'aigua
- 30 gr de sucre
- suc de mitja llima


Preparació:

En un casset es dissol el sucre amb l'aigua portant-ho a ebullició i es deixa bullir durant 2 minuts. Per una altra banda, es tallen les maduixes a trossets i es baten en la batidora amb el suc de mitja llima. Després s'incopora l'almívar, fet amb l'aigua i el sucre, poc a poc i removent. Es reserva en la nevera fins l'hora de servir perquè s'ha de consumir ben fred. 
Silvia, va acompanyar aquesta sopa amb uns merengues fets amb una clara d'ou i sucre i uns pistatxos picats per damunt (ací vos deixe l'enllaç a la seua recepta). Jo, vaig decidir servir-la amb una bola de gelat de nata i una neula de xocolate. Amb aquesta quantitat vaig omplir 6 gotets per la meitat, que va ser suficient perquè amb la bola de gelat i la neula, després d'un bon sopar, van ser unes postres fantàstiques. 



BON APPÉTIT

                                              ***

SOPA DE FRESAS

Muchas veces utilizamos recetas que hemos visto en otros blogs y que nos sirven de fuente de inspiración. Hace un mes tenía una cena en casa y después de un menú copioso quería hacer un postre ligero. 
Esa misma semana Silvia, del blog Mi dulce tentación , había preparado una sopa de fresas muy interesante y me pareció una receta perfecta para la ocasión. 
Como ya he dicho antes, esta receta la hice hace un mes y no tenía pensado publicarla hasta que vi en el blog de Silvia que quería sortear el libro que acaba de publicar con los seguidores que publicaran una receta suya. Esta es la primera que publico de Silvia, pero no será la última porque tiene tantas deliciosas ...



Ingredientes: 

- 300 gr de fresas
- 50 ml de agua
- 30 gr de azúcar
- zumo de medio limón


Preparación:
 
En un cazo se disuelve el azúcar con el agua llevándolo a ebullición y se deja hervir durante 2 minutos. Por otro lado, se cortan las fresas en trocitos y se baten en la batidora con el zumo de medio limón. Después se incorpora el almíbar, hecho con el agua y el azúcar, poco a poco y removiendo. Se reserva en la nevera hasta la hora de servir porque se debe consumir bien frío. 
Silvia, acompañó esta sopa con unos merengues hechos con una clara de huevo y azúcar y unos pistachos picados por encima (aquí os dejo el enlace a su receta ). Yo, decidí servirla con una bola de helado de nata y un barquillo de chocolate. Con esta cantidad llené 6 vasitos por la mitad, que fue suficiente con la bola de helado y la oblea, después de una buena cena.
 
 

BON APPÉTIT

6 comentaris:

  1. El blog de Silvia es siempre una buena inspiración.
    Se ve muy rico, además de fresco.
    Besos

    ResponElimina
  2. Que postre más rico Marisa. me ha encantado, ¡¡y que colorido!!

    ResponElimina
  3. Que delicia....sabroso, fresco y sano....me encanto!!........Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  4. Me parece una receta exquisita y que te ha quedado genial, muy apetecible.
    Te faltan requisitos para poder participar, pásate por la entrada y agrega los datos que te faltan.

    Besos.

    ResponElimina
  5. Hola soy Dae, me quedo seguidora por aquí.
    Yo hacía una sopa de éstas pero con sandía. Ahora la probaré con fresas. Que rico todo. Besotes!!

    http://paraestarporcasa.blogspot.com

    ResponElimina
  6. Hola a tod@s, tiene un color espectacular, y seguro que buenísima, las fresas son una debilidad.

    ResponElimina