dilluns, 17 de gener del 2011

RESTAURANT EL TAST (OLIVA)

La gent que tenim com afició la cuina, gaudim amb el menjar, ens agrada provar coses noves, per aixó, a més de cuinar a casa ens agrada anar a restaurants on trobar una font d'inspiració i degustar plats fets per professionals. 
És per aixó que dins de la secció "Altres", de tant en tant, trobareu recomanacions de restaurants que he visitat per la meua zona o per els llocs on viatje. 

El dissabte passat era l'aniversari de la meua amiga Merce i vam anar a celebrar-ho al restaurant El Tast (Oliva). 


Aquest, és un restaurant no molt gran que es troba al passeig Gregori Maians on podeu degustar cuina d'autor mediterrània en un ambient tranquil. L'estètica del restaurant gira  al voltant del vi, ja que té una fantàstica bodega envidrada, visible per al públic i el propietari és considerat un gran sumiller.  



Jo no entenc massa de vi, però si m'agrada comprovar si aixó de la "cuina d'autor" és una carta de presentació que utilitzen per guanyar diners enganyant a la gent amb racions menudes i molt cares. En el cas del Tast, no va ser així, el menjar va ser deliciós i jo, que sóc de racions abundants no em vaig quedar amb fam.



 Allí tenen diferents menus i nosaltres ens vam decantar per un menú de degustació que tenen per 20 euros, sense incloure la beguda. 
El menú consta de sis plats i les postres, i des del primer fins l'últim el sabor i la presentació van ser excel·lents. El primer plat va ser el meu preferit: Carxofa confitada amb tomaca seca i salsa d'anxoves, un plat que pareixia molt senzill però molt sabrós i que juntament amb l'amanida amb mozzarella fresca i pesto em van sorprendre molt. També he de dir que la mermelada de cervesa, que acompanyava el foie micuit, i la presentació del polp em van paréixer molt originals.

La carta de vi era immensa amb un gran llistat de vins molt cars. Com ja he dit abans, nosaltres no som ninguns entesos en vi, i com ens vam sentir un poc abrumants per la carta, el propietari, molt amablement, ens va recomanar un vi molt bo i a un preu molt assequible. 

L'experiència al Tast va ser molt positiva i de segur que tornarem. Així que si teniu una ocasió especial i busqueu un lloc nou amb una cuina diferent i a un preu econòmic vos recomane que vos passeu pel Tast, segur que vos agrada. 

BON APPÉTIT



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada