divendres, 18 d’octubre del 2013

"QUESADILLAS" DE POLLASTRE

 Són poques les vegades que repetisc una recepta o prepare un plat de la mateixa manera, però aquestes "quesadillas" són una excepció. La primera vegada que vaig fer aquesta recepta em va enganxar tant que ara es indispensable en casa, i no té res de l'altre món! però a vegades els plats més senzills són els que més m'agraden
Aquestes "quesadillas" són com les Sincronitzades, amb les "tortillas" de blat i el formatge, però aquestes porten pollastre i altres ingredients extra que la fan una recepta més sana però ben saborosa! És un plat idoni per un sopar de divendres per la nit, ràpid i deliciós.



Ingredients: (3-4 persones)

- 8 "tortillas" de blat
- 2 pits de pollastre
- 1 alvocater
- 1 tomaca
- 1/2 ceba tendra
- 2 cullerades grans de dacsa bullida (en llanda)
- 1 paquet de formatge ratllat (mozzarella o emmental)
- suc de mitja llimona
- una rameta de ciliandre (o jolivert si no vos agrada el ciliandre)
- comino en pols, sal, pebre i oli d'oliva

Preparació:
Es bullen els pits de pollastre amb una cassola amb aigua bullint i sal. Quan els pits estiguen cuits, es trauen de la cassola i es reserven en un plat fins que es refreden un poc. Es pela la tomaca, se li trauen les llavors i es pica a trossets molt menuts. Es piquen la ceba tendra i l'alvocater a trossets ben menuts i es barreja amb la tomaca i el suc de llimona. Es talla el pollastre a trossets menuts i s'assaona amb un poc de comino en pols i sal. Es barreja el pollastre amb les verdures i s'assaona amb el ciliandre picat, sal, pebre i un bon raig d'oli d'oliva.
En una safata per al forn, forrada amb paper per a forn, es posen 4 "tortillas", es cobreixen amb la barreja de pollastre i un bon grapat de formatge ratllat per damunt i es tapen amb una altra "tortilla". S'introduix la safata al forn durant 5-8 minuts o fins que les coquetes es vegen un poc més daurades. Es trauen del forn i es parteixen en 4 trossos.



BON APPÉTIT

                                                                          ***

  QUESADILLAS DE POLLO

 Son pocas las veces que repito una receta o preparo un plato de la misma manera, pero estas quesadillas son una excepción. La primera vez que hice esta receta me enganchó tanto que ahora es indispensable en casa, y no tiene nada del otro mundo, pero a veces los platos más sencillos son los que más me gustan
Estas "quesadillas" son como las Sincronizadas , con las tortillas de trigo y el queso, pero éstas llevan pollo y otros ingredientes extra que la hacen una receta más sana pero sabrosa! Es un plato idóneo para una cena de viernes por la noche, rápido y delicioso.



Ingredientes: (3-4 personas)

- 8 tortillas de trigo
- 2 pechugas de pollo
- 1 aguacate
- 1 tomate
- 1/2 cebolleta
- 2 cucharadas grandes de maíz hervido (en lata)
- 1 paquete de queso rallado ( mozzarella o emmental)
- zumo de medio limón
- una ramita de cilantro (o perejil si no os gusta el cilantro)
- comino en polvo, sal, pimienta y aceite de oliva  


Preparación: 
Se hierven las pechugas de pollo en una cazuela con agua hirviendo y sal. Cuando las pechugas estén cocidas, se sacan de la cazuela y se reservan en un plato hasta que se enfríen un poco. Se pela el tomate, se le sacan las semillas y se pica a trocitos muy pequeños. Se pican la cebolleta y el aguacate a trocitos muy pequeños y se mezclan con el tomate y el zumo de limón. Se corta el pollo a trocitos pequeños y se sazona con un poco de comino en polvo y sal. Se mezcla el pollo con las verduras y se sazona con el cilantro picado, sal, pimienta y un buen chorro de aceite de oliva.  
En una bandeja para horno, forrada con papel de horno, se ponen 4 tortillas , se cubren con la mezcla de pollo y un buen puñado de queso rallado por encima y se tapan con otra tortilla. Se introduce la bandeja en el horno durante 5-8 minutos o hasta que las tortitas se vean un poco más doradas. Se sacan del horno y se parten en 4 trozos.




BON APPÉTIT

2 comentaris:

  1. Ohh com m'agraden les quesadillas! i no n'he fet mai a casa, increïble! m'emporto la teva recepta a favorits ara mateix!

    ResponElimina
  2. Me pillas Marisa!!....ya no como pollo, pero esas quesadillas solo con queso me las devoro!!......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina