dimecres, 7 de desembre del 2011

PRIMER ANIVERSARI I CONCURS


Un dia com hui, fa ja un any, vaig escriu-re la meua primera recepta en aquest bloc. Mai he tingut una afició duradera i quan vaig començar aquesta experiència pensava que la il·lusió desapareixeria en uns mesos. Tanmateix, després d’un any, me n’he adonat que amb el temps aquest bloc s’ha convertit en més que una afició, i la il·lusió per la cuina i les ganes de compartir-la amb els altres ha crescut fins ser una part molt important en la meua vida.

M’agradaria agraïr a les 83 persones que m’han seguit durant aquest any, a les que han comentat les meues receptes i a aquelles persones que alguna vegada han passat pel bloc. Les vostres visites han fet que hui tinga moltíssimes ganes de continuar amb aquest repte per molts anys.

Per últim m’agradaria  també agraïr el recolzament de la meua familia i especialment l’ajuda incondicional de l’ànima d’aquest bloc, Àlex. Què vos pareix el nou aspecte del bloc? Doncs l’artista que l’ha canviat, que m’ajuda sempre amb les fotos i amb la degustació dels plats és ell, la meu mitja taronja.

Finalment, per fer-li un homenatge a la meua mitja taronja, celebrar el primer aniversari i aprofitant que ara les taronges comencen a estar boníssimes vos propose un concurs:


TEMÀTICA DEL CONCURS
Receptes en les que un dels ingredients principals siga la taronja. Poden ser aperitius, entrants, plats principals o postres.

REQUERIMENTS
-         Ser seguidor/a del bloc
-         Viure dins del territori espanyol o tindre una direcció en Espanya on poder enviar el premi.
-         Per als seguidors amb bloc: adjuntar la imatge del concurs en el lateral del bloc, amb un enllaç a aquesta entrada, el temps que dure el concurs (El logo està inspirat en la pel·lícula "Clockwork orange" (La taronja mecànica))

BASES
-         Cada participant només podrà presentar un màxim de 2 receptes
-         Per als seguidors amb bloc: han d’escriure la recepta amb al menys una fotografia i el logo del concurs i escriure un comentari amb l’enllaç de la recepta en aquesta entrada
-         Per als seguidors sense bloc: enviar la recepta a mamayce@hotmail.com amb una fotografia de la recepta adjunta i fer un comentari en aquesta entrada
-         L’últim dia per presentar les receptes serà: el 14 de febrer del 2012 (el concurs acabarà a les 23.00h).
-         El jurat que decidirà la recepta guanyadora serà un jurat popular però molt exigent format per: Àlex, ma mare, la meua germana i mon pare. Faran una selecció de les millors receptes, que posteriorment jo mateix prepararé fins trobar la recepta que més els agrade.
-         El premi inclourà diferents utensilis de cuina, un llibre de receptes i una cistelleta de taronges casolanes de la collita de mon pare (pròximament publicaré una fotografia del premi)

Espere que a partir de hui aneu enviant les vostres receptes…

GRÀCIES I BON APPÉTIT
                                                             ***


PRIMER ANIVERSARIO Y CONCURSO




Un día como hoy, hace ya un año, escribí mi primera receta en este blog. Nunca he tenido una afición duradera y cuando empecé esta experiencia pensaba que la ilusión desaparecería en unos meses. Sin embargo, después de un año, me he dado cuenta que con el tiempo este blog se ha convertido en más que una afición, y la ilusión por la cocina y las ganas de compartirla con los demás ha crecido hasta ser una parte muy importante en mi vida.


Me gustaría agradecer a las 83 personas que me han seguido durante este año, a las que han comentado mis recetas y a aquellas personas que alguna vez han pasado por el blog. Vuestras visitas han hecho que hoy tenga muchísimas ganas de continuar con este reto por muchos años.


Por último me gustaría también agradecer el apoyo de mi familia y especialmente la ayuda incondicional del alma de este blog, Alex. ¿Qué os parece el nuevo aspecto del blog? Pues el artista que la ha cambiado, que me ayuda siempre con las fotos y con la degustación de los platos es él, mi media naranja.


Finalmente, para hacerle un homenaje a mi media naranja, celebrar el primer aniversario y aprovechando que ahora las naranjas empiezan a estar buenísimas os propongo un concurso:



TEMÁTICA DEL CONCURSO

Recetas en las que uno de los ingredientes principales sea la naranja. Pueden ser aperitivos, entrantes, platos principales o postres.


REQUISITOS

-          Ser seguidor / a del blog

-          Vivir dentro del territorio español o tener una dirección en España donde poder enviar el premio.

-          Para los seguidores con blog: adjuntar la imagen del concurso en el lateral del blog, con un enlace a esta entrada, el tiempo que dure el concurso (El logo está inspirado en la película "Clockwork orange" (La naranja mecánica) )


BASES

-          Cada participante sólo podrá presentar un máximo de 2 recetas

-          Para los seguidores con blog: tienen que escribir la receta con al menos una fotografía y el logo del concurso y escribir un comentario con el enlace de la receta en esta entrada

-          Para los seguidores sin blog: enviar la receta a mamayce@hotmail.com con una fotografía de la receta adjunta y hacer un comentario en esta entrada

-          El último día para presentar las recetas será: el 14 de febrero de 2012 (el concurso acabará a las 23.00h).

-          El jurado que decidirá la receta ganadora será un jurado popular pero muy exigente formado por: Alex, mi madre, mi hermana y mi padre. Harán una selección de las mejores recetas, que posteriormente yo misma prepararé hasta encontrar la receta que más les guste.

-          El premio incluirá diferentes utensilios de cocina, un libro de recetas y una cesta de naranjas caseras de la cosecha de mi padre (próximamente publicaré una fotografía del premio)


Espero que a partir de hoy vayáis enviando vuestras recetas ...


GRACIAS Y BON APPÉTIT
 

37 comentaris:

  1. Per molts anys!!!!!
    La veritat és que quan un comença un bloc no sap com anirà, i poder celebrar el primer any és molt important. I més amb aquesta empenta amb què ho fas, amb concurs i tot!!! Segur que hi participo!
    Petons

    ResponElimina
  2. Me ha pasado como a ti Marisa, yo soy muy inconstante y pensé que el blog lo tendría poco tiempo y mira..
    Felicidades por el primer aniversario y que vengan más.
    Suerte en el concurso, yo estaré pendiente desde aqui.
    Un beso.

    ResponElimina
  3. Felicitats Marisa!!
    m'agrada molt també este disseny.. i lo de la mitja taronja! :)

    ResponElimina
  4. Enhorabuena!....como me alegra saber que estas de aniversario....una entrada preciosa....vere si puedo participar.....tu sabes que vivo en Canada asi que no me incluyas en premio....vere si puedo mandarte una receta.......Abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  5. 1 añito maravilloso de vida bloguera ¡¡bien!!
    Seguramente si que participe con una recetilla en tu concurso, según he leído las bases se me ha venido una a la cabeza que preparé la semana pasada.

    Besos grandes y espero que compartamos muchos más años blogueros juntas ;D

    ResponElimina
  6. FELICITATS pel primer aniversari!! M'agrada molt la nova imatge.
    Jo m'apunte al concurs! ja estic pensant en receptes, a vore per quina em decidisc...
    Besets i seguix avant amb el bloc que sempre estic pendent de les actualitzacions.

    ResponElimina
  7. Ayyy Marisa, cómo me iba a perder tu sorteo. Aquí estoy y ya he empezado a pensar en una receta maravillosa para participar.
    Felicidades y que sigas enamorándonos a todos con tu cocina mucho tiempo más.
    Besos

    ResponElimina
  8. Feliç aniversari!!! com ha passat el temps, recorde quan em vas contar la idea de fer un blog i ja ha passat un anyet...
    Besets a les dos mitges parts de la taronja ha quedat molt bé!!!

    ResponElimina
  9. enhorabona!!!! ja vorem si puc participar!!!
    petons

    ResponElimina
  10. Felicidades Marisa! yo tbn cumplí hace poco seguramente me apuntaré al concurso! Bsss y que cumplas muchos más!

    ResponElimina
  11. En cuanto publicaste el concurso, me animé enseguida a hacer una receta. Espero que te haya gustado pues mis compañeras de trabajo les encanta. Muchos besos y enhorabuena por el concurso y tu blog.

    ResponElimina
  12. Rosa, muchas gracias, eres la primera participante del concurso. Tu receta de magdalenas de naranja que me has enviado al mail es fantástica. Gracias por participar y suerte. Besos

    ResponElimina
  13. Enhorabona Marisa!!!, la veritat que es molt complicat que un blog funcione durant un any i ames que funcione tan be. Perque nosaltres hem obert alguns i no han tingut mai massa exit. Si hem donara temps a fer una recepta que se te l'envie. Besos i enhorabona altra vegada.

    ResponElimina
  14. Marisa....aca esta mi receta!.....http://foodtravelandwine.blogspot.com/2012/01/crema-de-naranjas-y-almendrasdeliciosa.html abrazotes, Marcela

    ResponElimina
  15. Muchas gracias por participar Marcela. Tu receta tiene una pinta estupenda. Un postre original y delicioso. besos

    ResponElimina
  16. Al final m'he llançat i t'he enviat dos receptes. Una salaeta: "Saquets de formatge de cabra, ceba i taronja" i una altra de dolça: "Pastís de formatge, xocolate i taronja". Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esther bonica, m'has enviat unes receptes de luxe!! Les dos tenen una pinta fabulosa i ja tinc ganes de provar-les . Moltes gràcies per participar. Molts besets

      Elimina
  17. Jo he fet una recepta diferent...bé, en realitat no l'he feta jo...l'ha feta el meu germà...però jo t'enviaré la meua en breu!
    És un còctel l'ingredient principal és la nostra internacional i benvolguda TARONJA! Per deleïtar-se...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sonia, acabe de vore el teu cóctel (bé, el del teu germà)i segur que està boníssim!! eixe l'hem de fer en la pròxima festa... el teu germà està fet un cocteler profesional! Moltes gràcies per participar al concurs. molst besets

      Elimina
  18. Upss! He arribat justet!!! Doncs tinc un finde per a pensarla i publicarla!! M`agraden els reptes aixi que.. alla anem!

    ResponElimina
  19. Per fi vos envie la recepta!!! Espere que vos agrade!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Anònim,on has enviat la recepta? Al correu de hotmail no hi ha res.I dis-me el teu nom per posar-li nom al cuiner/a. b7s

      Elimina
    2. Sóc C.Sampedro. No sé perquè no t'ha arribat... ho torne a intentar ara mateix...

      Elimina
    3. Te l'acabe d'enviar una altra vegada... és estrany... no m'ha donat cap problema, ni l'anterior vegada ni ésta...ho enviat a mamayce@hotmail.com

      Elimina
    4. Sampedro, acabe de vore la recepta. Es que m'arribava com a correu no desitjat...jaja. Mai he provat la coca en llanda de taronja i la teua t'ha quedat genial! A més et pose un 10 en presentació, el PDF que has fet és de profesional, perfecte per a fer un llibre! Ja ho penjaré al bloc. Moltes gràcies per participar. besets

      Elimina
    5. La veritat és que no havia escrit mai una recepta, i vaig pensar que com fer la coca en llanda és molt fàcil, havia de potenciar altres aspectes de la recepta...

      Elimina
  20. Ja teniu la recepta al blog! Per fi!! "Ensalada de naranjas con bacalao y hierbabuena"

    http://elblogdecuuking.blogspot.com/2012/02/ensalada-de-naranjas-con-bacalao-y.html

    ResponElimina
    Respostes
    1. una recepta molt bona, perfecta per al bon temps! Enhorabona pel bloc. Gracies per participar i molta sort

      Elimina
  21. Enhorabona Marisa per bloc i el concurs!!! jo com sempre a última hora, crec que hui acaba el concurs, vaig a procedir a enviar-te dos receptes que he fet amb ajuda incondicional de ma mare! jeje
    A vorem qué tal!

    Isabel (amiga de Àngela! :))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Isabel, si que arribes a temps perquè he allargat el concurs i s'acaba el dia 14 de febrer. Molt bones les dos receptes, l'amanida i el pa de taronja, son molt interesants! Moltes gràcies per participar i sequir el bloc. besets

      Elimina
  22. Felicidades!, termino de conocerte por el blog de Marcela, me han resultado muy familiares las palabras que nos escribes!, a mi como a ti me pasaba lo mismo, yo también llegue a pensar ¿cuanto tiempo me iba a durar la afición por el blog? ¡Nunca me hubiese imaginado la de cosas que he aprendido!, la ilusión que me hace compartir y conocer a gente que le gusta el mismo hobby.

    Yo también quiero participar, llego casi justito... pero algo se me ocurrirá... como es fin de semana, hoy mismo me pongo con ello y a ver que sale.

    Un beso

    ResponElimina
  23. La idea del concurso me parece estupenda,es una manera de intercambiar recetas entre los aficionados y maestros de la cocina.
    Yo también te mande mi "Pollo a la naranja",y aunque no llego ni a la categoria de aficionada,espero que te guste.

    SALUDOS

    ResponElimina
  24. Hoy he hecho el pollo para comer y nos ha gustado mucho, queda muy tierno y sabroso. Muchas gracias por participar

    ResponElimina
  25. Marisa ja t'he enviat les dos receptes! :)
    Rollets de taronja i galletes d'avena, pases i taronja.
    bessets!!

    ResponElimina
  26. Marisa, t'he enviat la meua recepta, aquesta sí que l'he feta jo!!
    FLAM DE TARONJA, espere que t'agrade!
    Quin comboi cuinant!;-)!

    ResponElimina
  27. Hola,

    Aquí te dejo mi receta, un poquito justita pero llego ¿verdad?

    http://cocinandoenunrincondelmundo.blogspot.com/2012/02/natillas-de-naranja.html

    Besos

    ResponElimina
  28. Guapis! recepta enviada! biscuits sablé noël amb suc de taronja i xocolate!
    ja t'explique l'aventura pel mail, jejeje.

    ResponElimina