dissabte, 1 d’octubre del 2011

EL REI DELS PÚDINGS DE XOCOLATE

No, no és que siga una experta dels púdings de xocolate però aquest és el títol de la recepta del llibre "Chocolate". La veritat és que no n'he provat molts però aquest podria ser el rei perquè està boníssim! La textura esponjosa del púding, combinada amb la mermelada de maduixa i la merenga és deliciosa. 
Aquest ha sigut el pastís que li he preparat a la meua germana per celebrar el seu aniversari. Un pastís d'aniversari diferent però que ha agradat a tots. Felicitats Mavi! Aquesta recepta te la dedique en el teu dia. 

 

Ingredients: 4-6 persones

1ª capa: púding
- 100 gr de pa ratllat
- 450 ml de batut de xocolate
- 50 gr de xocolate negre
- 25 gr de sucre
- 2 rovells d'ou

2ª capa: mermelada de maduixes
- 2 cullerades grans de mermelada

3ª capa: merenga
- 2 clares d'ou
- 2 cullerades de sucre


Preparació:
Es posa el batut en una olla a foc baix amb el xocolate trossejat. Es remou fins que es fonga i es retira del foc quan comence a bullir. Es posa el pa ratllat amb el sucre en un bol gran, s'incorpora el batut amb xocolate i es remou be. S'afigen els rovells d'ou, es remou i la massa es posa en un motle d'un litre apte per a forn. S'introduix en el forn, precalfat durant 20-25 minuts a 180º.

Mentres es prepara la merenga per a l'última capa. Es munten les clares i quan comencen a estar espesses s'incopora el sucre poc a poc fins que la merenga tinga una textura brillant i espessa.

Quan el púding estiga ferm, es trau del forn, es posa la mermelada damunt del púding i finalment la merenga. S'introduix al forn durant 10 minuts al gratinador fins que la merenga estiga daurada. Es púding s'ha de servir immediatament. Si es vol preparar amb temps, es prepara el púding, es munten les capes i no s'introduix al gratinador fins que no vaja a consumir-se. 


BON APPÉTIT

                                               ***

EL REY DE LOS PUDINES DE CHOCOLATE

No, no es que sea una experta de los pudines de chocolate pero éste es el título de la receta del libro "Chocolate". La verdad es que no he probado muchos pero este podría ser el rey porque está buenísimo! La textura esponjosa del pudín, combinada con la mermelada de fresa y el merengue es deliciosa. 
Este ha sido el pastel que le he preparado a mi hermana para celebrar su cumpleaños. Un pastel de cumpleaños diferente pero que ha gustado a todos. ¡Felicidades Mavi! Esta receta te la dedico en tu día. 

 

Ingredientes: 4-6 personas

1 ª capa: pudín
- 100 gr de pan rallado
- 450 ml de batido de chocolate
- 50 gr de chocolate negro
- 25 gr de azúcar
- 2 yemas de huevo

2 ª capa: mermelada de fresas
- 2 cucharadas grandes de mermelada

3 ª capa: merengue
- 2 claras de huevo
- 2 cucharadas de azúcar


Preparación:
Se pone el batido en una olla a fuego bajo con el chocolate troceado. Se remueve hasta que se funda y se retira del fuego cuando empiece a hervir. Se pone el pan rallado con el azúcar en un bol grande, se incorpora el batido con chocolate y se remueve bien. Se añaden las yemas de huevo, se remueve y la masa se pone en un molde de un litro apto para horno. Se introduce en el horno, precalentado durante 20-25 minutos a 180 º.

Mientras se prepara el merengue para la última capa. Se montan las claras y cuando empiecen a estar espesas se incopora el azúcar poco a poco hasta que el merengue tenga una textura brillante y espesa.

Cuando el pudín esté firme, se saca del horno, se pone la mermelada encima del pudín y finalmente el merengue. Se introduce en el horno durante 10 minutos al gratinador hasta que el merengue esté dorado. El pudín se debe servir inmediatamente. Si se quiere preparar con tiempo, se prepara el pudín, se montan las capas y no se introduce en el gratinador hasta que no vaya a consumirse. 


BON APPÉTIT

3 comentaris:

  1. Em va agradar moltíssim!!! Un pastís ben original, deliciós i amb xocolata, en definitiva, "perfecte".
    Moltes gràcies per tot sister

    ResponElimina
  2. Maaadre de dios!!! marisa que cosa más buena... y de chocolate ñam

    besos

    ResponElimina
  3. madre miiiiiia que bomba más rica....y desde luego que es el rei...de los pudding y del mambo!!!!!!
    un 10

    ResponElimina