dimarts, 13 de març del 2012

WRAPS DE POLLASTRE AMB ARREBOSSAT DE 'NACHOS'

La recepta de hui la vaig fer ja fa unes quantes setmanes. No sabia massa bé quin nom posar-li a la recepta, fajita, rotllo, wrap... però així és com es diuen aquestos rotllos al burguers així que vos presente el meu "Wrap de pollastre". És una recepta molt senzilla però el arrebossat del pollastre és diferent i li dona a la carn un toc especial. La combinació dels ingredients és deliciosa i  el resultat és un plat perfecte per un picnic o un sopar de divendres amb pel·lícula.



Ingredients: (2-4 persones)
- 2 pits de pollastre
- una bossa de nachos especiats ( Doritos Tex-Mex)
- 2 ous
- 4 cullerades de farina
- un paquet de coques de blat per a fajita
- encisam (4 fulls)
- unes llesques de formatge cheddar
- salsa de iogurt
- oli de gira-sol


Preparació:
Començarem per prepara el pollastre. En un morter es trituren els nachos (la bossa sencera) i es posen en un plat gran. En un altre plat es posa la farina i en un altre plat fons els ous batuts. Es tallen els pits de pollastre a tires, s'assaonen, s'arrebossen en la farina, després per l'ou batut i finalment per els nachos.Es  calfa un bon doll d'oli de gira-sol i es frigen les tires de pollastre rebossat.
El procés de muntatge dels wraps és molt senzill. Es calfen les coques de blat i damunt de la coca es posa un poc d'encisam a trossets, unes llesques de formatge cheddar, unes tires de pollastre i una cullerada de salsa de iogurt. Per a la salsa de iogurt jo vaig utilitzar un iougurt, dos cullerades de maionesa, sal i espècies com l'orenga o el jolivert picat. S'enrotllen els wraps i se'ls posa un poc de paper d'alumini en un dels extrems per a que no es desmunten.



BON APPÉTIT

                                                             ***

La receta de hoy la hice ya hace unas semanas. No sabía muy bien qué nombre ponerle a la receta, fajita, rollo, wrap ... pero así es como se llaman estos rollos en los burguers así que os presento mi "Wrap de pollo". Es una receta muy sencilla pero el rebozado del pollo es diferente y le da a la carne un toque especial. La combinación de los ingredientes es deliciosa y el resultado es un plato perfecto para un picnic o una cena de viernes con película.



Ingredientes: (2-4 personas)
- 2 pechugas de pollo
- una bolsa de Nachos especiados (Doritos Tex-Mex)
- 2 huevos
- 4 cucharadas de harina
- un paquete de tortitas de trigo para fajita
- lechuga (4 hojas)
- unas lonchas de queso cheddar
- salsa de yogur
- aceite de girasol  

Preparación: 
Empezaremos por prepara el pollo. En un mortero se trituran los nachos (la bolsa entera) y se ponen en un plato grande. En otro plato se pone la harina y en otro plato hondo los huevos batidos. Se cortan las pechugas de pollo en tiras, se sazonan, se rebozan en la harina, luego por el huevo batido y finalmente por los nachos.Es calienta un buen chorro de aceite de girasol y se fríen las tiras de pollo rebozado. El proceso de montaje de los wraps es muy sencillo. Se calientan las tortitas de trigo y encima de la tortita se pone un poco de lechuga a trocitos, unas lonchas de queso cheddar, unas tiras de pollo y una cucharada de salsa de yogur. Para la salsa de yogur yo utilicé un yogur, dos cucharadas de mayonesa, sal y especias como el orégano o el perejil picado. Se enrollan los wraps y se les pone un poco de papel de aluminio en uno de los extremos para que no se desmonten.




BON APPÉTIT




3 comentaris:

  1. Ya solo por esos doritos, se que me va a alucinar esta receta. ¡¡¡Me vuelven loca!!!

    Besos

    ResponElimina
  2. tiene una pinta deliciosa. Que rico. Bss

    ResponElimina
  3. Marisa, que gran idea emplear doritos para hacerlos con ese saborcillo que tienen!!!!...me gusta tu wrap :)
    y amis hijas les gustaría mucho más!!!!
    Cariños linda!!!!!!

    ResponElimina